Tips

(P&F) پوائنٹ اور فگر تجارت

مندرجہ ذیل آپ کو پی اینڈ ایف چارٹنگ کے دو اہم اصولوں کو مزید مطالعہ کرنے کے لئے ایک ٹھوس بنیاد فراہم کرے گی: معاونت کی سطح اور مزاحمت کی سطح۔ آپ کو یاد رکھنا چاہئے کہ حمایت اور مزاحمت دونوں افقی لائنوں میں دکھائے جاتے ہیں اور ٹرینڈ لائنز کی نمائندگی 45 ڈگری زاویوں سے کی جاتی ہے۔

تعاون کی سطح
سپورٹ لیول ایک سطح ہے جس پر سرمایہ کاروں اور تاجروں کا یکساں خیال ہے کہ سپورٹ مارک کو مارنے کے بعد قیمتیں مزید بڑھنے لگیں گی۔ مذکورہ مثال میں تینوں O پر ایک نظر ڈالیں تاکہ دیکھیں کہ اس کا کیا مطلب ہے۔ O کی ایک افقی قطار وہی ہے جو آپ ڈھونڈ رہے ہیں جب رجحان الٹ پڑنے پر صفر کرنا اور شروع ہونے کے لئے ایک اعلی اضافہ۔

مزاحمت کی سطح
ایکس کی افقی قطار مزاحمت کی سطح کو نشان زد کرتی ہے جس کی آپ کو پی اینڈ ایف چارٹنگ اسٹڈی میں تلاش کرنے کی ضرورت ہے۔ ٹرینڈ لائنز کے مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ مزاحمت کی سطح کو توڑنا عام طور پر زبردست حوصلہ افزائی کے ساتھ ہوتا ہے — یعنی بڑی مقدار اور تیزی سے بڑھتی ہوئی اسٹاک کی قیمت کے ساتھ۔

نیچے لائن
رجحانات کو تبدیل کرنے میں کافی وقت لگتا ہے ، لہذا تاجروں کو یہ یاد رکھنا چاہئے کہ P&F چارٹنگ طویل مدتی سرمایہ کاروں کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے اور اس میں قلیل مدتی تاجر کے لئے کوئی قیمت نہیں ہے۔ قیمت کے مجموعی رجحانات کی نشاندہی کرنے کے لئے پوائنٹ اور فگر چارٹنگ کا استعمال کرکے ، تکنیکی سرمایہ کار پوزیشن لے سکتے ہیں جن میں منافع بخش ہونے کا قوی امکان ہے۔
یہ P&F چارٹ کا صرف ایک بنیادی جائزہ ہے۔ اس موضوع پر اب تک کی سب سے بہترین کتاب تھامس ڈورسی کی “پوائنٹ اینڈ فگر چارٹنگ” ہے۔ یہ کتاب ان تمام لوگوں کے لئے لازمی ہے جو چارٹنگ کے اس مشہور طریقہ کار کی مکمل تفہیم چاہتے ہیں۔ P&F چارٹ متعارف کروانے کے بعد سے ، وہ